کد مطلب: 184092
رضايتمندي مردم و دلنگراني کسبه ؛
بازارچه هاي هفتگي تهديد يا فرصت؟!/ مسئولين براي ساماندهي بازارچه ها اقدام کنند
تاریخ انتشار : 1399/04/12 09:39:23
نمایش : 1247
بازارهاي هفتگي مناسب ترين مکان براي خريد و فروش بدون واسطه و خالي گذاشتن جيب است اما لازم است مسئولين براي ساماندهي اين بازارچه ها اقدامات لازم را به عمل اورند.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز ؛ امروزه عرضه مستقيم کالا و تامين نياز هاي اوليه مردم يکي از مهمترين شيوه هاي تامين درآمد است که در برخي از شهرها برپايي بازارچه هاي دائمي تحت عناوين جمعه بازار در تمام روزها باز مي باشند و به مردم خدمت رساني مي کنند.

در شهرهاي کوچک تر چند سالي است که بازار هاي به نام ايام هفته تشکيل مي شود که در اين يک روز شاهد حضور کسبه هاي مختلف در اين بازار هستيم که تنوع و تخفيف هاي آنان با توجه به وضعيت معيشتي مردم کاملاً سازگاري دارد.

بيشتر مردم  چهارمحال و بختياري نيز به دليل ارزاني قيمت برخي کالاهاي که در  بازارچه هاي هفتگي به فروش مي رسد نياز يک هفته خود را از اين بازار تامين مي کنند.

پنج شنبه  بازار ها در استان چهارمحال و بختياري  فرصت خوبي براي تامين نيازمندي هاي مردم و همچنين امرار معاش افراد فاقد شغل نيز است.

محيط و فضاي بسيار خوب شهر شلمزار محل مناسبي براي چنين بازارهايي بوده که از جانب مردم با استقبال خوبي مواجه شده  است.



محل پنجشنبه بازار را تغيير دهيد

يکي از شهروندان در اين خصوص به خبرنگار ما مي گويد: محل پنج شنبه بازار مناسب نيست و تردد ماشين و موتور در اين مکان زياد است.

او ادامه مي دهد: خانواده ها با بچه هاي خود به اين مکان مي آيند و اگر مراقب ان ها نباشند ممکن است حادثه اي برايشان اتفاق افتد.

اين شهروند گفت: ما از مسئولين مي خواهيم که فکري براي اين مکان بکنند که حادثه تلخي اتفاق نيفتد.

او مي افزايد: اگر پليس محله و شوراي شهر در اين مکان مستقر مي شدند و نظم هم رعايت مي شد ما با خيال آسوده به خريد کردن مي آمديم.



پنج شنبه بازار ظرفيت خوبي است براي خريد کردن افراد ضعيف جامعه

يکي ديگر از شهروندان در اين باره گفت: پنج شنبه بازار فرصت مناسبي براي آن هايي است که توان خريد کردن ندارند.

او ادامه داد: در پنج شنبه بازار اجناس مناسبي مي توان خريد حيف است که براي اين بازارچه ها مکان مناسبي در نظر گرفته نشود.

جاده پنج شنبه بازار به صورت موقت يک طرفه مي شود

 شهردار شلمزار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به شرايط فعلي که بود تصميم بر اين شد که اين مکان براي پنج شنبه بازار در نظر گرفته شود.

وي با اشاره به اينکه ما براي جابه جايي اين مکان برنامه هايي در دستور کار داريم تصريح کرد: اين مسئله را در شوراي ترافيک مطرح کرده ايم.

شهردار شلمزار ادامه داد: در شوراي ترافيک مصوب شد جاده  پنج شنبه بازار شلمزار به صورت موقت يک طرفه باشد تا برنامه ريزي هاي لازم براي جابه جايي اين مکان را داشته باشيم و اين افراد در آسايش و رفاه بتوانند کار خود را انجام دهند.
 
به گزارش جهانبين نيوز؛ بازارچه هاي هفتگي از بعد اقتصادي مزايايي را براي مردم شهر دارد ولي انتظار مي رود مسئولان نسبت به بهسازي مکان بازارچه ها و ساماندهي کسبه ها اقدامات را لازم انجام دهند.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg